熱門文章

2009年3月28日 星期六

雜燴 28-03-09

有一排無寫blog。交代下最近做o左咩先。

***
上個禮拜五,公司攪年飯,去o左旺角o既大酒樓。我地好威咁包o左成半個場咁多。o野食不過不失啦。飯局中,學生小妹拿下唱歌第一名,我都戥佢高興。家陣仲有人同佢響facebook度整左個group。真係好架勢。

之後人少少,同幾個同事走o左去唱K。唱到半夜三更,夠晒盡興。

***

番到屋企,凌晨三四點o拿o拿聲同寶貝BelleB換過D廁所,皆因第二朝要搭飛機。攪掂晒,己已經成五點鐘,差唔多要行人。

到我家陣呢個年紀,通完頂之後實在唔係咁過癮。上o左飛機之後即刻倒頭大睡。

我o地飛去邊度?知唔係馬國首府囉。純粹過去行行企企,休息番幾日。哈,又俾我o地撞到藝員韓君婷。佢真人絕對靚過上鏡,仲幾高添。響異地行o下呢度,食o下o個樣,咁又玩左兩日。

***


番工依舊。Job #1 依然自動波,Job #2 依然老鼠拉龜(雖然我個人唔承認自己係老鼠),而Job #3就開始pick up緊。都好,學多門手藝始終好D。

***


今日去探訪o左間社企,聽o下佢o地做既野同埋遇到既問題。發覺佢o地真係好有heart,好佩服。但係有時在商言商,唔係下下話要母公司泵水俾你,不計成本蝕住咁做就係偉大。做生意,就係要知道自己公司擅長做咩生意,先至可以有得計劃,有將來。公司企得住,咁先至真係幫到響個樹做D工友。正面D睇,所以咪有我地呢班Social Angels同佢地診下症囉。

除此以外,我最欣賞o既係,當中有來自唔同公司,甚至係中小企既老闆來做探訪,佢地所表達既意見都十分到題,果然應左一句成語─集思廣益。

***

差D唔記得,我又開o左一支98年389。連老婆都話好飲。

沒有留言:

張貼留言