熱門文章

2009年3月18日 星期三

Bye bye Laughing 哥

雖然我今晚食o左D澳洲芝士,好好味,但係無論如何都係要講o下阿Laughing哥。因為今晚Laughing哥響電視劇集「學警狙擊」裏面,o岩o岩因公殉職,俾條茂利射瓜o左。

番o左o黎香港,真係連電視都睇多o左。我已經盡量唔睇八卦同連續劇,點知呢個謝天華做個大配角做得咁成功,風頭絕對搶盡:兩條黃毛主角,同一條影硬照無敵,但戲味有限o既中坑。謝生靚仔就講唔上,但係正因佢好似爛躂躂咁,以為佢做梗古惑仔啦?點知原來係翻版陳永仁。攪到連冇咩追戲癮o既我都要睇o下先。好慶幸今晚親自目睹電視上Laughing哥中槍呢一幕,然後來個同聲一哭,為Laughing哥送行。

唔講可能你未必知,直到現時為止,在facebook內的Laughing哥專頁,已經有成七萬六人係佢fans,如果拖晒馬出街,一D都唔野少;而為了今晚Laughing哥在熒光幕上死去而留言的,已累積到成三千幾個。呢到可以睇到幾點:

1。真係好多人鐘意Laughing哥
2。雖然現今資訊媒體如此發達,但係依然有唔少人睇電視劇,至少今晚有唔少人捧Laughing哥場
3。原來呢班人當中,有好多都同我一樣,響樹一心多用,心不在焉咁一路上網一路做其他野,例如睇o下Laughing哥。悲觀D o黎睇,就係傳統媒體沒落lu,套戲都吸引唔到D人聚精會神去睇;相反樂觀咁睇,傳統媒體好得喎,仲可以增取到咁多觀眾支持。
4。伸延上一點。同步在網上同其他人討論劇情,攪到自己同人地好鬼有共鳴。所以:電視+慣性收視+網絡媒體,原來可以殺出一條新血路。

點解咁多人鐘意Laughing哥呢?有人話佢忍辱負重,係做大事o既人;有人話佢痴心情長劍;有人覺得佢似自己,明知眼前個篤係大野,你老細依然叫你去三年又三年。總之,好o既故事同角飾有趣之處,就係成個故事已經講完俾你聽,但你卻可以再三細味,去認同,或者唔認同。

呢個,就係睇故仔同寫故仔o既魅力所在。

沒有留言:

張貼留言