熱門文章

2009年11月17日 星期二

職場救生員

話說某同事甲受不住壓力自動請辭。佢阿姐澳蟬就幫佢响last day攪咗個飲茶,仲捉咗我哋個實習生阿源三去訂位。

去飲茶者都有成十多個人,但話不投機:澳蟬姐自成一角,與新聘的天竺同事有講有笑;而同事甲又有自己的一堆,大家全程零交流。

如是者一餐又接近尾聲,係時候埋單。正當侍應生將賬單送到我們的一桌,眾人順理成章,將目光投放於同事甲o既老闆澳蟬身上時,點知阿蟬姐好似唔知咁,左顧而右盼,看來佢並冇意思要埋單。於是,我哋又一齊望向大老闆。大老闆原來都係嚟湊吓熱鬧,冇諗過要扲荷包,佢扔下一句:「我冇帶銀包喎!」此時眾人均不知如何是好,面面相覷。

戲肉嚟喇!

响最尷尬緊張o既情況下,坐响大老細旁邊o既頭馬MrFix立時施以援手埋單,以便在稍後時間才AA夾錢。佢一出手,在坐者反應不一,各種表情面色眉目隨之而生,但此一舉動總算將整個場面控制下來。

MrFix為大老闆愛將,追隨大老闆南征北戰多年,營營役役,是老闆少有的心腹。而佢更加係出咗名顧家的好爸爸。年輕時,佢又係一名救生員,去保障市民生命(講唔上保護財產,嗰隻係護衛員)。可以看出,MrFix  o既多重身份都係為咗保護他人而設,而佢又將每個角色都做好,勝任有餘。經此一役,連我都當咗佢係偶像。試想我們當中有人遇上困難,MrFix以迅雷不及掩耳之勢,搶在我們面前,像超人一樣將平日的上班西裝扯去,露出了內面的救生員服,以乾坤大挪移之手法,去解一場又一場面懵事件。這是多麼的令人快慰啊!

這種勤奮努力的態度,加上捨身護主的功力,已不知是小寶神功裡的第幾重了。我覺得我輩中人,習得一招半式,雖不足以獨步武林,亦足以保命矣。


http://www.freefoto.com/preview/11-19-52?ffid=11-19-52

沒有留言:

張貼留言