熱門文章

2009年11月5日 星期四

型﹒蛋

點先算有型?

係咪真係要好似007咁,响戲入面衝鋒陷陣,轉個頭再入温柔鄉,先至算有型?要唔要好似韓劇入邊D男主角,响雪地度緊緊擁抱
住女友,咁先算有型?Sean Connery 成個胸口都有毛又有冇型?福伯Harrison
Ford又如何?定係要後生仔先型D?洗唔洗參考吓日本出版o既《型男講座》同埋《人氣男之道》,教大家擺番個型男post?

响現實生活入面,我就遇過有
個同事型爆o既moment。


http://badrabbyt.wordpress.com/2009/01/28/faster-than-a-speeding-bullet/


呢個同事平日靜靜地好少出聲,我亦唔覺得佢特別有男子氣概,又或者有充滿男人味的運動細胞。不過結咗婚o既佢,對太太好體貼,佢太太仲有咗小朋友添。我哋平時都chit chat吓佢太太陀得辛唔辛苦,準備咗小朋友o既用品未。

當日又係閒話家常o既時候,同事話BB預產期仲有一個禮拜,BB媽媽响屋企休養,佢自己就已經準備下個禮拜請假,去歡迎小朋友o既來臨。我哋一班人講得不亦樂乎。

說時遲,那時快,檯頭電話響起,同事飛身接聽。知悉原來太太不適,需要入院。他當即跟老闆交割清楚,以九秒九瞬速離開公司。臨行前不忙回首凝望道:「再見!」然後瀟灑離去。

未幾,可愛o既BB女便降臨人間。

護妻心切,扔下萬事不顧。呢D咪叫做型爆囉,蛋先生!

沒有留言:

張貼留言