熱門文章

2009年12月20日 星期日

我哋攞咗奬!

我班學生响JA今年o既Trade Fair 攤位賣物比賽中攞到奬項!我哋隊個名係响全個比賽入面最後最後先公佈,所以佢哋一個個由又失望及冰凍中變成全場High爆,當中有幾個仲好似開水喉閂唔到咁,勁喊!我亦都為咗佢哋多個月來o既努力付出而有所回報,非常感動。

當日一個個到場o既學生都好乖,好多都一早(朝早六點前)就到場幫手。每個人都只係想將件事做好。十幾個人,差唔多個個都有份sell俾D客;我哋又有後勤負責修補貨品,總之都係好齊心。



做天字第一號攤位(Booth No.1)並唔係咁易,我哋面對住幾方面o既困難:第一,位處偏離,跟中間的連串商舖有距離,人潮自然相對單薄;第二,我哋位置貼近銅獅子旁,位於風口位,加上當日低温,我哋一個個都凍到成條雪條咁。不過我哋排除萬難,用色彩斑斕o既產品去吸引顧客,仲吸引咗JAo既CEOVivian Choi,王冬勝老闆同鄭大班老闆嚟買嘢,好開心!


鄭大班嚟捧場,睇吓後面D保安!


USBear同JA CEO Vivian 同王冬勝合照

完咗TradeFair我哋一行人去咗慶功,盡興而歸。雖然身體抱恙,依然無損雅興。

過咗一晚,個個DFacebook都係post咗大家攞奬o既消息,你可以想像吓我哋有幾開心。

USBear,多謝晒。I'm so proud of you all!

沒有留言:

張貼留言