熱門文章

2010年4月19日 星期一

Byebye USBear,謝謝你們

USBear和JA Company Programme都已經在上周六完滿結束了。一早已經想寫一文紀念之。但昨天都累累的,所以延至今夜才有精神寫。我在FB相關的地方已經留言了,就讓我在這裡寫一個中文版吧。

首先讓我再次回顧USBear今年成功達成什麼目標:

  • 成功硏發創意產品USB手帶。一款可以戴在手上身上又可以用的USB記憶棒。
  • 在產品包裝和設計的概念都與瀕臨絕種動物有關,我們以此將保護環境,拯救瀕臨絕種動物的訊息帶給大眾。
  • 我們成功將部分收益捐贈給Watchdog監護者:一家專門照顧六歲以下學習遲緩小朋友的機構。學生們還有機會去探訪他們。
  • USB手帶為我們贏得了最具市場潛力大奬Market Potential Award,得以在中港城再度擺賣我們的產品。為此,學生們更撥出額外的時間將產品做好!
  • 銷售方面合乎理想。我們造就了150%回報的佳績。
  • 我們獲得了社會責任奬項(Corporate Social Responsibility Award)

比起一起參與的其他學校,我們的成績已算屬中上。除此以外,我們更加擁有整組人各種喜怒哀樂的回憶,也希望學生們可以從中增長一些經驗,學到一點點的東西。

對自己而言,雖然我以Business Adviser 身份參加這個progamme,還是要講授一下公司的簡單操作和參與會務。想不到在這樣的情況下,有生以來第一次給人稱呼為「阿Sir,老師」,真的很不習慣。哈哈,畢竟授人以漁,是蠻高尚的事業啊!呵呵呵。

如果同學仔們有幸看到這篇,那麼我也不厭其煩地在此說教一下(唔好怪我chum):

  • 讀書真係幾重要,玩可以留番遲D。到時大個咗一事無成,大把時間你玩。
  • 早D做吓research將來想做D乜。揾吓點先可以做到,然後一步步去達成目標。
  • 健康最重要,扮靚一D都唔重要。
  • 有家底唔係大晒,窮亦都唔係罪過。自己o既路始終都係要靠自己行出來。
  • Be yourself。一百個人都用既嘢,你唔一定要跟。
  • Be confident。自己有缺點唔緊要,最緊要知道自己長處响邊,然後加以改進其他地方。
  • Be positive。凡事有危必有機,唔駛睇得咁悲。世界上冇話冇咗乜嘢(或者邊個)係會唔得。
  • 八卦一D都唔重要。因為八卦入邊D人都唔咪好知自己做緊乜。
  • 將個世界睇大D。全世界唔係淨係得香港人有痛苦。
  • 睇多D課外書,你會發覺你可以用一個好平o既價錢,去得到人哋成世人o既經驗,好抵。
  • 國語同英文,寫聽講都要得。呢兩種係將來同人溝通最最最基本o既工具。

仲有,如果你哋唔介意,唔該响呢個blog add番我,等我知道你哋邊個打邊個。亦都歡迎你哋o既comments。

USBear,多謝晒你哋,我哋後會有期!!



沒有留言:

張貼留言